# AUDYT OBSŁUGI JĘZYKOWEJ KLIENTÓW ANGLOJĘZYCZNYCH
Klient Worldwide School z branży telekomunikacyjnej zlecił nam przeprowadzenie audytów językowych metodą „tajemniczy klient”. Naszym zadaniem było sprawdzenie jak w praktyce wygląda obsługa anglojęzycznych klientów w placówkach w Warszawie oraz kilku innych większych polskich miastach. Celem audytu było zbadanie do jakiego stopnia pracownicy potrzebują dodatkowych szkoleń z zakresu efektywnej obsługi klienta w języku obcym.
Na potrzeby tego projektu, metodycy Worldwide School przygotowali zestawy pytań oraz specjalne formularze do przekazywania informacji zwrotnej. W audyt zostali zaangażowani nasi native speakerzy, którzy udali się do wskazanych placówek, aby wcielić się w role potencjalnych klientów, a następnie ocenić stan znajomości języka. Firmie został przedstawiony raport opisujący wyniki audytu oraz propozycja programu szkoleniowego mającego na celu podniesienie poziomu obsługi klientów w języku angielskim.