Nowoczesne Internetowe Centrum Obsługi Firm (ICOF)® to autorska platforma Worldwide School do zarządzania szkoleniami językowymi, która zapewnia naszym klientom całościowe wsparcie w realizacji szkoleniowych projektów językowych.
Platforma jest kompleksowym narzędziem obsługi ułatwiającym Klientom komunikację, planowanie, kontrolę oraz monitorowanie całego procesu szkoleniowego w tym rozliczeń finansowych (np. budżety dla poszczególnych osób,kursów, podział kosztów wg centrów kosztowych) i udziału uczestników szkoleń w zajęciach. Nasz zespól informatyczny pozwala nam na dostosowywanie platformy do zindywidualizowanych potrzeb Klientów, co czyni ją nowoczesnym i elastycznym narzędziem wsparcia dla pracy działu HR.
Internetowe Centrum Obsługi® to:
- merytoryczne planowanie zajęć
- grafiki i zestawienia kursów i uczestników
- monitorowanie i kontrola realizacji procesu szkoleniowego
- analiza efektywności szkolenia
- kontrola obecności i zestawienia frekwencji
- raporty o postępach słuchaczy
- wsparcie w komunikacji
- rozliczenia kosztowe
Zapraszamy do poznania platformy internetowej Worldwide School oraz kompleksowej obsługi, outsourcingu kształcenia językowego w firmach.